12 Ekim 2024-31 Mayıs 2025 tarihleri arasında gerçekleştirilen Temsil Gelişim Okulu ve Temsil Değerler Okulu projelerimiz, 31 Mayıs 2025 Cumartesi günü Göktürk Ravza Sitesi Piknik Alanında kapanış programıyla nihayete erdi. 31 Mayıs 2025 Cumartesi günü saat 10’da gerçekleştirilen programa ortaokul ve ilkokul öğrencilerimiz, rehber öğretmenlerimiz Ümmühan Canbaz, Ömer Uysal, Büşra Yigin, Elif Burhan drama öğretmenimiz Meryem Azra Kurt, yönetim kurulu başkanımız Süleyman Saka, genel sekreterimiz Filiz Burhan ve yönetim kurulu üyemiz Fatıma Betül Yanarateş katılım sağladı. Mezun olan öğrencilerimize, üstün gayret gösteren rehber öğretmenlerimize teşekkür ederiz.
Kapanış programında pikniğin ardından futbol, voleybol, balon, halat ve çuval etkinlikleri düzenlendi.
Dönem boyunca öğrencilerimizin yaparak ve yaşayarak öğrenmelerine katkı sunmanın bahtiyarlığını bize yaşatan ve katkılarını esirgemeyen geçmiş dönem yönetim kurulu üyelerimize ve destekçilerimize sonsuz şükranlarımızı sunuyoruz.