Temsil Eğitim ve Kültür Derneği

Temsil Gelişim Okulu İftar Programı

2022 yılından beri Temsil Gelişim Okulu projemiz kapsamında gerçekleştirdiğimiz gençlik çalışmalarımız hız kesmeden devam ediyor.

Proje kapsamında eğitim gören öğrencilerimizle geleneksel hâle getirdiğimiz iftar buluşmalarının ilkini 18 Mart 2024 Pazartesi günü dernek merkezimizde gerçekleştirdik.

Ramazan ayına dair konuşmaların ardından iftarla son bulan programa; 18 Temsil Gelişim Okulu öğrencimiz, yönetim kurulu başkanımız Nurettin Ceylan, yönetim kurulu başkan yardımcımız Üzeyir Canbaz, gençlik koordinatörümüz Dursun Şahin, rehber öğretmenimiz Sümeyye Şahin, yönetim kurulu üyelerimiz ve aileleri katılım sağladı. Katılım gösteren tüm mensuplarımıza teşekkür ederiz.

tr_TRTürkçe